woensdag 13 december 2017

Nieuwe Catalogus in aantocht en een feestje!

Ja, het klinkt misschien gek.... want de kerstdagen moeten nog komen maar ik denk stiekem tussendoor ook al aan het voorjaar!

In januari krijgen we namelijk een nieuwe voorjaarscatalogus, als aanvulling op de nog-steeds-geldige jaarcatalogus, en ik heb inmiddels een mooie stapel daarvan in huis! En wat staat er weer een moois in... Echt helemaal fantastisch... Het is alweer gelukt ;o)

En ook komt straks het stempelfeest van het jaar, de Sale-A-Bration er weer aan! Allerlei stempelsets en ander moois, dat je niet kunt kopen, alleen maar gratis kunt krijgen....wie weet ook een set stansen, je weet maar nooit ;o) Ook daarvoor heb ik de boekjes al op voorraad. Het wordt weer watertanden hoor!

Als straks de kerstkaartjes klaar zijn ga ik in volle vaart aan de slag met alle prachtige nieuwe spulletjes die ik heb kunnen pre-orderen en die al een poosje vreselijk naar me aan het lonken zijn!

Ik kan me voorstellen dat je graag beide boekjes wilt hebben om tijdens de komende feestdagen alvast lekker te kunnen kijken en snuffelen. Natuurlijk heb ik voor de mensen die in de afgelopen maanden bij de Kijkkast een bestelling hebben gedaan een voorjaarscatalogus en folder gereserveerd. Maar ook als dat niet zo is, kan ik zorgen dat er voor jou een exemplaar van beide boekjes is. Heb jij nog geen demo en wil je er via de Kijkkast ook graag eentje ontvangen kan dat natuurlijk. Tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik je de catalogi graag toe, en natuurlijk kunnen ze ook worden opgehaald als je dat van te voren even aangeeft. Mocht je er ook graag een jaarcatalogus bij willen ontvangen, is dat ook geen probleem...want ook deze heb ik op voorraad.

Wat leuk om straks lekker te kunnen bladeren...Maar nog leuker is het natuurlijk om de nieuwe catalogus te ontvangen EN meteen met nieuwe spulletjes aan de slag te gaan!! En dat kan!

Want op 6 januari 2018 is er bij de Kijkkast vanwege al het leuks dat er aan komt een feestje!



Een gezellige middag met uitgebreide kijktafels vol nieuwe spulletjes EN natuurlijk voorbeelden! Je krijgt je eigen nieuwe catalogus en Sale-A-Brationboekje en er zijn leuke make&Takes waarbij je meteen zelf aan de slag kunt met nieuwe producten! Voor iedere bezoeker die zich heeft aangemeld is er een leuke goodiebag met verrassingen. Natuurlijk is er koffie, thee en lekkers, en er zijn wat supergave aanbiedingen die alleen tijdens deze middag gelden! En verder heel veel inspiratie en allerlei voorbeelden met de nieuwe producten!

Natuurlijk is dit ook een ideale en vrijblijvende kans om kennis te maken met
de Kijkkast, en met die fantastische en veelzijdige hobby: Stempelen! ( en alles wat daar bij komt aan leuks ;o)

Deelname aan deze middag kost niets, maar aanmelden is wel noodzakelijk. Dit natuurlijk ivm het voorbereiden van de Make & Takes en de goodiebags en het reserveren van voldoende catalogi!!

Kom je ook? Laat het me snel weten, want er is beperkt plaats!



P.s. als je niet langer kunt wachten.... kan ik op verzoek ook een catalogus voor je meenemen naar de kerstmarkt van aanstaande vrijdag en zaterdag. ( In de Hervormde kerk van Wognum, Raadhuisstraat 15, vrijdag van 17-22 uur, zaterdag van 10-17 uur) Graag dan even melden van te voren, dan bewaar ik er eentje voor je!


Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:


Maandag 18 december om 19.00 uur 

Zaterdag 30 december om 19.00 uur 
(laatste bestelmogelijkheid uit de herfst-wintercatalogus)

Maandag 1 januari 2018, om 19.00 uur
(eerste bestelmogelijkheid uit de nieuwe Lente-Zomercatalogus)





en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!