maandag 15 januari 2018

Happy Blue Monday ;o) met Daisy Delight Melige-Maandag/Silly Monday#8

Ojee, het is weer Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar schijnt het. 
Nou, het weer deed vandaag zijn best om er een grauwe dag van te maken, maar van een "Blue Monday Dip" was bij mij geen sprake.. Ik ben na wat "moet-klussen" namelijk heerlijk gaan stempelen! Gewoon omdat ik er zin in had!

Uiteraard in het "blue"!

Er zat namelijk al een hele poos een idee in mijn hoofd, en vandaag was de ultieme dag om eens wat met dat ideetje te gaan doen!
Ik hoefde niet na te denken welke stempelset ik wilde gaan gebruiken. Daisy Delight zou het gaan worden. In die set zit precies de bloem die ik nodig had voor mijn plan!
Ook over de kleuren hoefde ik niet na te denken. Marina Mist, met Night of Navy, en een beetje Whisper White. Ja ik wist precies wat ik wou!

Ik stempelde, ging aan de slag met embossingpoeder en heattool, en ponste een aantal bloemen uit. Die plakte ik "warrelig"op elkaar. Hier en daar verwijderde ik zelfs een blaadje.
Het moest immers passen bij het plannetje in mijn hoofd. 

Ik liet expres 1 bloem uit de bloemenborderrand steken voor een speels extra 3d effect. En stempelde en embosde de woorden "Veel Liefs"op de voorkant van de kaart. Deze tekst (gaaf lettertype he?) komt uit de nieuwe Nederlandstalige stempelset "In de Bloemetjes zetten" Zo wordt het een kaartje dat je naar iedereen kunt sturen, ook naar iemand die zich wel "blue"voelt....

Aan de binnenkant stempelde ik dan ook een lieve bijpassende tekst, en plakte ik nogmaals wat van de bloemen.

In alle harten van de bloemen tekende ik trouwens nog een "swirl"met de Stampin'Chalk Marker.

En zo was mijn blauwe bloemenkaart klaar. 

En precies zoals ik het in mijn hoofd had!

Enne...

Mocht je je nu afvragen hoe ik aan mijn inspiratie kwam...
Ik heb werkelijk geen flauw idee, haha!

(als je het niet snapt... de oplossing is op deze foto te vinden...;o)

Enfin...
Happy Blue Monday allemaal!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Daisy Delight, In de Bloemetjes zetten
Papier: Cardstock: Night of Navy, Marina Mist, Whisper White
Inkt: Versamark, Night of Navy
Pons: Daisy
Embellishments: Embossingpowder Whisper White, Stampin'Chalk Marker
Tools: Embossing Buddy, Heattool, Bonefolder

Tot snel,
Annette 

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag 15 januari om 19.00 uur
Maandag 22 januari om 19.00 uur
Maandag 29 januari om 19.00 uur


van 3 januari t/m 31 maart: Sale-A-Bration!
Tijdens deze actieperiode mag je bij je bestelling vanaf 60 euro een gratis kado uitkiezen!
Nieuw! Ook zijn er extra luxe kadoos uit te kiezen, bij een bestelling vanaf 120 euro!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen




1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!