maandag 9 april 2018

De retiringlijsten zijn bekend!

Last-Chance Products
 Hier zijn ze dan!
De producten uit de Retiring Lijsten komen niet meer terug!
De lijsten zijn er tot 31 mei, maar veel producten zullen al snel niet meer leverbaar zijn.
Voorraden worden niet meer aangevuld en op is echt op!

Klik HIER voor de retiring producten van de jaarcatalogus!

Klik HIER voor de retiring producten van de lente-Zomercatalogus

Wil je nog iets bemachtigen, wacht dan niet! Geef zo snel mogelik je wensen aan me door. Graag de naam van het product, en het bestelnummer, om vergissingen te voorkomen!
Je kunt je bestelling mailen naar annette@dekijkkast.nl


Extra (mee-)bestelmomenten:
Maandag 9 april 22.30 uur
Dinsdag 10 april 9.00 uur
Dinsdag 10 april 20.00 uur

Wil je graag online alles bekijken (en meteen zien wat er nog is!) kun je ook HIER kijken. Klik op het product om het bestelnummer te zien.

Wil je direct via deze website bestellen kan dat ook, dan wordt het direct naar jou toegestuurd vanaf het magazijn van Stampin'Up! Je hebt hier wel een Credit Card voor nodig. Kies je daarbij mij als jouw demonstrator, en klik je niet op "no contact" dan kan ik zien dat jij bij mij besteld hebt en stuur ik je een leuke attentie toe!

Tot snel!
Annette


foto van Stampin' Dutchie - Gèraldine Tibbe.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!